Potřebujete vyřešit, jak získat absolutní přehled o svém vozovém parku?

Chcete výrazně ušetřit na provozních nákladech a mít zároveň všechny potřebné dokumenty přehledně na jednom místě? 

S GPS jednotkami ve vozidlech přenecháte získávání dat o najetých kilometrech, řidičích, spotřebě, rozlišení typu jízdy anebo tankování na automatickém systému. Prostředí software si můžete uživatelsky přizpůsobit anebo upravit. A zároveň si nastavíte omezení pravomocí pro zobrazení jednotlivých vozidel nebo celého vozového parku. Dopředu si určíte termíny kontrol, přezkoušení zaměstnanců, prohlídek a spoustu dalšího.

> > > Naši zákazníci od nás získají úplnou licenci na SPZ software zcela zdarma. < < <

 

SPZ_software_logo

Novinky a úpravy SPZ softwaru pro rok 2018

 

Cestovní náhrady – kopie cestovních příkazů i pro spolucestující

Nová funkce v softwaru dokáže rychle a efektivně vytvořit kopii cestovních příkazů a vyúčtování pro spolucestující, kteří s vámi jeli na pracovní cestu. Dalším aktualizacím prošli i statistiky cestovních náhrad – například, dny, kdy byl zaměstnanec na služební cestě a počty dnů v jednotlivých státech, a jiné.

Kalkulace zakázek

Korekturou prošla i kniha jízd – aktuálně zde najdete funkci pro přepočet nákladů na zakázku. Například, když se v jeden den uskuteční několik jízd na různé zakázky, lze nově náklady jednoduše přepočítat podle poměru a ujeté kilometry rovnoměrně rozložit mezi všechny zakázky.

Limity ujetých kilometrů

Mezi nové funkce patří i kontrola soukromě ujetých kilometrů a limit pro nájezd soukromých kilometrů, který nastavíte v kartě uživatele. Přehled „Limity“ pak poskytne okamžité informace o ujetých kilometrech každého uživatele. Přímo z přehledu lze vytisknout „Vyúčtování soukromě ujetých kilometrů“ hromadně pro všechny vozidla, která řidič v daném měsíci použil.

Rezervace na vozidla

V rezervační tabulce byly důležitým způsobem rozšířené možnosti úpravy již vytvořené žádosti. Aktuálně je možně měnit všechny parametry na vytvořenou rezervaci, včetně změny vozidla. Tyto úpravy se týkají i již schválené rezervace (tudíž není potřebné rezervaci smazat a vytvořit novou). Všechny původní kontrolní funkce zůstali zachovány (nelze mít dvě rezervace na jedno vozidlo a stejný čas).

Statistika „Zbytky v nádrži“

K statistikám a přehledům o provozu a nákladech nově přibyli „PHM zbytky“. Tyto statistiky poskytují kompletní přehled o zůstatcích pohonných hmot v nádržích (v litrech nebo v korunách, s DPH nebo bez a rozdělené na benzín a naftu), a zároveň i o tom, kolik PHM bylo v daném období nakoupeno a spotřebováno.

Cestovní náhrady – zadávaní nákladů

Ve vyúčtování služebných cest je nově rozšíření o možnost zadávat výdaje spojené s pracovní cestou výběrem ze seznamu předem připravených položek. Při tomto způsobu evidence nákladů nemůže uživatel vložit do vyúčtování jiný náklad, než schválený. Seznam nákladů může připravit uživatel s oprávněním správy SPZ.  Tento způsob zadávání nákladů urychlí samotné zpracování cestovních náhrad, zamezí chybám při zadávání a zrychlí případnou kontrolu vyúčtování služebních cest.

VÝHODY SPZ SOFTWARE

Komplexní evidence vozidel a úspora času

Díky automatickému zasílání nejdůležitějších přehledů o provozu a notifikacím, budete včas vědět o blížících se termínech garančních prohlídek, STK a všem ostatním. To vše v přehledném uživatelském rozhraní.

Automatické zpracování knihy jízd

Stačí vědět, kdy a kde uživatel byl a jaké byly náklady na služební cestu. Pro zpracování vyúčtování pracovních i soukromých cest lze vše jednoduše spočítat na pár kliknutí myší. Vše navíc můžete urychlit pomocí elektronického schvalování.

Snížení nákladů a ekonomika provozu

Veškerá důležitá a nezbytná data jsou vám ihned k dispozici pro váš management, účtárnu, správce vozového parku nebo řidiče. Získáte tak dokonalý přehled, kterým efektivně snížíte náklady na provoz až o 30 %.

přehledné01

Vylepšený rezervační systém minimalizuje papírování

Všechny informace pro plánování provozu a efektivnější využití vozidel vám zajistí vylepšený rezervační systém. Všechny schvalovací procesy rezervací, cestovních náhrad a nákladů provádíte výhradně elektronicky.

Náhledy aplikace

Umíme toho mnohem více! Podívejte se, co vám můžeme nabídnout

NENAŠLI JSTE, CO JSTE HLEDALI? NAPIŠTE NÁM

Dejte nám vědět, co potřebujete řešit. Ozveme se zpět.

Vaše jméno

Název firmy

Váš telefon

Váš e-mail

 

Kontaktujte nás

NONSTOP dispečink
ONI system
+ 420 737 900 300

Obchodní oddělení
ONI system
+ 420 734 427 427

Účetní oddělení
ONI system
+ 420 553 036 753